Client
Begetube
Project
Begetube | Beursstanden

2005

De vraag

Toen Begetube op Batibouw 2005 een eigen lijn van designradiatorkranen zou lanceren, besefte het dat er een attractieve stand nodig was om het nieuwe product onder de aandacht van de voorbijwandelende installateur te brengen.

Ons antwoord

Stand 1 (2005): Ons advies was om 80 procent van de producten niet meer te tonen. De vrijgekomen ruimte werd benut om aandacht te creëren voor de nieuwe producten. Wegens het belang van netwerking met klanten en prospects zorgden wij eveneens voor een ontspannen lounge-gevoel: sfeervolle verlichting, comfortabele fauteuils... en vanzelfsprekend een drankentoog met tapkraan om de klanten een goed onthaal te kunnen aanbieden. Deze stand werd twee jaar na elkaar gebruikt op Batibouw.

Stand 2 (2007): Even werd overwogen om een modulair systeem aan te schaffen of te huren, maar wegens het gebrek aan uitstraling werd dit idee snel afgevoerd. Deze keer werkten we met losse elementen om een selectie van producten te tonen. Vanzelfsprekend vervult de stand nog steeds op onberispelijke en sfeervolle wijze zijn ‘sociale functie’ voor de sectorspecialisten.

  • Begetube | Beursstanden
Begetube | Beursstanden Begetube | Beursstanden Begetube | Beursstanden Begetube | Beursstanden Begetube | Beursstanden Begetube | Beursstanden Begetube | Beursstanden Begetube | Beursstanden Begetube | Beursstanden

Verwante projecten