Client
Sirris
Project
Sirris | Huisstijl

2007

De vraag

Vertaal onze nieuwe businesspositionering naar een passende merk- en communicatiepositionering.

Ons antwoord

Om een nieuwe merknaam in de markt te zetten, moet er geïnvesteerd worden in een naamgevingstraject, juridisch merkregistratieonderzoek, restyling of nieuwe huisstijl en het implementeren van de nieuwe huisstijl. Door de nieuwe merkbelofte wijzigt de communicatiestrategie en moeten er campagnes ontwikkeld worden om de nieuwe merknaam op de kaart te zetten. Maar wat een voordelen kan dit opleveren! In de slipstream van de nieuwe naam, een nieuwe merkbelofte, een aansprekende collectieve ambitie. De nieuwe gestroomlijnde instellingen kunnen enorm aan zeggingskracht winnen, zichzelf de toekomst in katapulteren.

Meer info: renaat.vc@gramma.be

  • Sirris | Huisstijl
Sirris | Huisstijl Sirris | Brochure Sirris | Brochure Sirris | Brochure Sirris | Brochure Sirris | Brochure Sirris | Brochure Sirris | Brochure Sirris | Website Sirris | Banners

Verwante projecten