Visie

Visie

Innovatie, vertrouwen, professionaliteit ...

Wat u ook belooft, bij elk contactmoment moeten klanten het bewijs van die belofte ‘beleven’. Onderscheidend, herkenbaar, rigoureus en standvastig! Door de toename van het aantal mediakanalen (social media, crossmediale boodschappen, ...) neemt ook het aantal ‘touchpoints’ toe. Vooral de onderlinge visuele afstemming van de verschillende communicatiekanalen is steeds lastiger te organiseren, en ook de achterliggende processen worden complexer.

Dat vraagt op een goede regie over het visueel voorkomen (de voorkant), maar ook het verbeteren en beheren van de verschillende programma’s en processen (de achterkant). Juist hier ligt onze kennis én ervaring!

We brengen duidelijk in kaart hoe we de zichtbaarheid van uw merk/organisatie kunnen verbeteren. ‘Operational excellence’ en de handen uit de mouwen steken zijn hierbij de leidraad. Wat maakt dat we in staat zijn efficiënt te opereren en de kosten te beheersen, met behoud van servive en kwaliteit.

Dit resulteert in geoptimaliseerde processen en structurele besparingen. Maar vooral in een sterk en coherent merk!

Proces

Proces

Gramma ondersteunt ondernemingen en organisaties bij de vertaling van hun ambitie en positionering in een kenmerkende profilering. Profilering in design, maar ook in communicatie. Dergelijke vraagstukken laten zich niet oplossen vanuit één enkele competentie. Ze vragen een multidisciplinaire benadering en een integrale dienstverlening.

Onze meest ervaren mensen maken deel uit van het management en bepalen mee de strategie van Gramma. Dat zorgt niet alleen voor een hoge betrokkenheid en een sterke motivatie, het maakt ook dat hun ervaring stevig verankerd zit in ons bedrijf. Uw project wordt overigens steeds door één van de managing partners beheerd.